Pendaftaran Percuma Boot Camp Dota 2 Di Akedemi E-Sport Iskandar Putri Malaysia

<

Akademi E-Sprot Boot Camp Dota 2 Di Akademi E-Sport Iskandar Malaysia 

Pendaftaran Percuma Boot Camp Dota 2 Di Akedemi E-Sport Iskandar Malaysia. Kepada peminat permainan e-sukan Dota 2 Malaysia, ini adalah berita yang paling ditunggu-tunggu selama ini.



Akademi E-Sukan Iskandar Putri (AOES) Malaysia bakal melancarkan kem latihan insentif Dota 2 secara PERCUMA bermula pada 09 September sehingga 23 Disember 2017. Pelajar akan di didedahkan dengan latihan secara profesional dan di bawah jurulatih e-sukan profesional.


Syarat Penyertaan Boot Camp Dota 2 Malaysia

Walaupun penyertaan di buka secara percuma, namun ada beberapa syarat yang perlu melepasi syarat-syarat seperti berikut :

  1. Berusia 16 tahun ke atas
  2. Mempunyai MMR (tahap skill permainan) minimum 3500 ke atas

Kem latihan insentif Dota 2 ini diadakan sempena penubuhan insitut pendidikan e-sukan AOES oleh Iskandar Investment Berhad (IIB) baru-baru ini.


Tukar Angan-Angan Menjadi Mimpi

Jika sebelum ini mungkin ibu bapa marah jika anak-anak habiskan masa bermain game seperti playstation, kini anda boleh bagitahu bermain game juga kini merupakan satu kerjaya bertarap profesional dan bergaji lumayan.


Sekiranya anda betul-betul berminat mahu menjadi pemain e-sukan bertaraf profesional atau ingin memasuki kerjaya dalam bidang e-sukan, impian anda mungkin menjadi kenyatan di Academic of Esports Iskandar Putri.

Layari laman web berikut untuk maklumat lanjut mengenai Boot Camp Dota 2, dan kursus-kursus berkaitan e-sukan yang ditawarkan.

http://www.academyofesports.com.my/bootcamp.html


EmoticonEmoticon