Hanya RM2.50 Sehelai -Pesta Bundle Duo Bundle Collection Di Kunak

<

Istimewa khas untuk kaki-kaki bundle di Kunak. Pesta Bundle Duo Bundle Collection akan bertandang ke daerah Kunak.


Buat mereka yang mengikuti perkembangan Duo Bundle Collection pastinya tahu kemeriahan dan sambutan luar biasa dari peminat-peminat bundle dan orang ramai yang berkunjung ke jualan murah bundle Duo Bundle Collection a.k.a DBC.

Duo Bundle Collection merupakan pusat menjual pakaian bundle yang bertapak di  No.17 ,Jalan Ria Taman Ria Jenjarom, Selangor Malaysia
Pesta Bundle Duo Bundle Collection Di Kunak

Pesta Bundle Duo Bundle Collection Di Kunak

Kalau sebelum ini mungkin anda tak sempat untuk ke pesta bundle CBA yang di buat di Balung dan bandar Tawau, ha jangan lepaskan peluang untuk membeli belah pakaian bundle termurah dan terbaik di Pesta Bundle Duo Bundle Collection CBA pada tarikh dan masa berikut :

Tarikh : 12 Mac 2017 (Ahad)
Masa   : 9:00pagi - 6:00pagi
Lokasi : Dewan Sri Kunak

Peti Sejuk Untuk Pembeli Bundle Duo Collection di Kunak

Jika di Balung CBA bagi iPhone 5s, di bandar Tawau hadiahnya sebuah, di Kunak pula team Bundle Duo Collection menjanjikan sebuah peti sejuk untuk pemenang tiket bertuah.

Cara untuk layak dapat tiket bertuah, hanya perlu membuat pembelian bernilai RM50 keatas. Cabutan bertuah akan dibuat selepas acara selesai. Pemenang akan dihubungi melalui nombor telefon yang di tulis pada kupon.

Bundle RM2.50 Sehelai Untuk Semua Barangan

Ya memang anda tak silap tengok lagi. Baju,seluar,cadar,langir,tshirt dan lain-lain semuanya di jual dengan harga murah serendah RM2.50 setiap satu.

Eh,murah bukan bermakna takda kualiti tau! Istimewanya pesta bundle oleh team DBC ini ialah pakaian-pakaian dan barnag yang dijual juga berkualiti dan branded..fuuh..

Murah,berkualiti.. berbaloi lah dengan keadaan ekonomi sekarang. Minyak naik,gula naik.. Semua naik. gaji ja yang lambat naik..hahaha..

Meriah tak meriah, ni sebahagian komen-komen yang admin baca di page Duo Bundle Collection

Pesta Bundle Duo Collection Di Kunak



Pesta Bundle Duo Collection Di Kunak


Pesta Bundle Duo Collection Di Kunak

Jadi jangan lepaskan peluang untuk datang ke Pesta Bundle Duo Colection di Kunak nanti, ini mungkin kali pertama dan terakhir di buat di Kunak. Psst 150 bundle akan dibuka pada pesta CBA ni tau..ha jangan rambang mata sudah, pastikan dah sarapan dulu sebelum datang..



P/s: Orang Kunak jangan lupa hebah-hebahkan barang baik di kongsi bah..terbaik Orang Kunak :D


EmoticonEmoticon